- Rynek hotelowy w Polsce 2017
- Raport rynek hoteli oraz condohoteli w Polsce 2018
- Gdzie Polacy spędzili ferie zimowe 2018? – Raport Nocowanie.pl
- Economy & Technology & Marketing Trends 2018
- Turystka zimowa w Polsce 2016/2017 Raport z badań
- Turystyka w Polsce w układzie regionalnym w roku 2013
- Charakterystyka przyjazdów cudzoziemców do Polski w 2014 roku
- Analiza rynków zagranicznych-2014-POT
- Jak przygotować się do przyjęcia turystów z rynków: chińskiego, japońskiego i indyjskiego [PDF]
- Turystyka polska w 2012 roku. Układ regionalny [PDF]
- Analiza rynków zagranicznych w roku 2012
- Strategia komunikacji na rynkach: brytyjskim, niemieckim i francuskim. Diagnoza oraz raport z badań jakościowych
- Wskaźnik Użyteczności Turystyki Zagranicznej 2010
- Turystyka wyjazdowa z rynku japońskiego – raport JATA
- Koncepcja Rozwoju Systemu Rowerowego Województwa Pomorskiego Zielona Księga – UMWP
- Podróże Polaków w pierwszych trzech kwartałach 2009 roku – MSiT
- Badanie pilotażowe rynku turystyki biznesowej (MICE) – Instytutu Rynku Hotelarskiego [PDF]
- Strategia Rozwoju Turystyki w Województwie Pomorskim – wersja angielska [PDF]
- Strategia Rozwoju Turystyki w Województwie Pomorskim – wersja polska [PDF]
- Uwarunkowania Rozwoju Turystyki w Województwie Pomorskim [PDF]
- Program Rozwoju Produktów Turystycznych Województwa Pomorskiego 2004[PDF]
- Zagraniczna turystyka przyjazdowa do Polski w 2008 roku – Instytut Turystyk
- Krajowy Ruch Turystyczny w Województwie Pomorskim Raport z Badań – Instytut Turystyki. [PDF]
- Koncepcja rozwoju produktów 4 szlaków turystyki kulturowej – Polska Agencja Rozwoju Turystyki S.A. [PDF]
- Marketingowa Strategia Polski w Sektorze Turystyki Na Lata 2008-2015 – POT [PDF]
- Potencjał Produktów Turystyki Aktywnej i Specjalistycznej – Chara [PDF]
- Potencjał Produktów Turystyki Aktywnej i Specjalistycznej dla Wybranych Rynków (Tabela) – POT [PDF]
- Wskaźnik Użyteczności Turystyki Zagranicznej (WUTZ 2008) – Instytut Turystyki [PDF]
- Badania ankietowe profilu społecznego turystów krajowych zwiedzających Polski (miasta i atrakcje turystyczne) – POT
- Kodeks dobrych praktyk – POT
- Programu Rozwoju Produktów Turystycznych Województwa Pomorskiego na lata 2008-2013