Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna

  • pascal brodnicki
    Zobacz film o pomorskiej gęsinie!


Wiosna- aktywny sezon wizyt studyjnych w regionie pomorskim

parlen 670

 

Organizacja wizyt studyjnych dla dziennikarzy czy blogerów to wciąż jedno ze skuteczniejszych narzędzi marketingu terytorialnego.  Wizyty studyjne to również świetna okazja do zaproszenia tour operatorów pakietyzujących ofertę przyjazdową.

W pierwszym półroczu zrealizowane zostaną łącznie 22  wizyty studyjne ukierunkowane zarówno na rynki priorytetowe takie jak Szwecja, Norwegia, Dania i Niemcy ale również priorytetowo traktowane są destynacje z którymi uruchamiane są nowe połączenia lotnicze. Dlatego też PROT mocno zaangażował się w organizację podroży studyjnej dla blogerki izraelskiej Tal Ironi ( www.ironital.com o zasięgu 48 000 odwiedzających) a także w związku z wejściem na rynek przewoźnika KLM i uruchomieniem  połączenia z Amsterdamu  z dwoma tour operatorami Sunair i DeJong Intra oraz dziennikarzami turystycznymi z magazynów branżowych Travelution (nakład 9500 egzemplarzy) i Travelpro (nakład 5400 egzemplarzy).

W dniach 21-22.04 odwiedzili Gdańsk blogerzy www.hopscotchtheglobe.com (80 000 wyświetleń) oraz Inspired Citizen www.inspiredcitizen.com (21-24.05), którzy pozwolą zaprezentować amerykańskim czytelnikom zarówno ofertę turystyczną jak i dziedzictwo regionu. We współpracy z Konsulatem Polskim w Szanghaju z sukcesem zrealizowane zostały również dwie wizyty przedstawicieli chińskich, tym największego portalu turystycznego www.sinatrvel.com , którego przedstawiciel odwiedził region w dniach 20-22.05 .

Promocja na rynku hiszpańskim skupiła się na dwóch czasopismach turystycznych. Dziennikarze tygodnika Hola (nakład 500 000, dodatek podróżniczy 120 000) oraz dziennikarze Viajar (nakład 30 000 egzemplarzy) odkrywali atrakcje turystyczne miast jak Muzeum II Wojny Światowej, Muzeum Emigracji oraz Zamek w Malborku oraz zapoznawali się z ofertami skierowanymi do entuzjastów żeglarstwa śródlądowego.

Coraz większym zainteresowaniem cieszy się szeroko pojęta oferta slowlife, która pozwala zaprezentować potencjał miejsc oddalonych od zgiełku dużych miast i zostanie przestawiona w dniach 7-10.06 dziennikarzom magazynów turystyczno-lifestylowych Alt om Resor (nakład 269 000) i Lantliv (51 000 egz.) oraz przedstawicielom duńskich i norweskich wydawnictw. (ponad 370 000 czytelników).

W ciągu dwóch miesięcy pomorskie pola golfowe wraz z otacząjącą je ofertą turystyczną zostały zaprezentowane przedstawicielom duńskich tour operatorów Golfevent Danmark oraz Starttiden Golfresor a także dziennikarzom golfowych magazynów Media Golfavisen (nakład 30 000). Goście docenili wysokie standardy oraz bogatą ofertę atrakcji co poskutkowało zaplanowaniem kolejnych wizyt.

Na krajowym rynku odkrywania kulinariów zaproszono dziennikarki Magazynu Usta oraz branżowego magazynu Food Serwis a prawy brzeg Wisły eksplorowali blogerzy z jednego z największych polskich blogów turystycznych www.ruszajwdroge.pl . Wizyta studyjna, ukazująca atrakcje tych większych ale także mniej znanych atrakcji Powiśla i Żuław pozwoliła czytelnikom bloga codziennie zapoznawać się z wartymi odwiedzenia miejscami. Zasięg relacji zamieszczanych na FB wyniósł 414 000 odbiorców.

 

Historyczne i naturalne walory regionu, atrakcje Trójmiasta, Malborka, Łeby, Półwyspu Helskiego i Mierzei Wiślanej, Powiśla i Żuław oraz Kaszub wywarły bardzo duże wrażenie na gościach. Spodziewamy się, że przygotowane o nich materiały opublikowane w prasie oraz mediach internetowych pozwolą dotrzeć do ponad miliona odbiorców.

 

 

Polityka Prywatności
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna © 2018
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna