Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna

  • maklowicz pomorskie prestige slider
    Makłowicz w regionie pomorskim


Ruszyła kampania promocyjna “Trzy Miasta, Jedna Destynacja”

3 miasta 1 destynacja prot

Z radością informujemy, że 25  maja rusza nowa kampania promująca Trójmiasto pod hasłem „Trzy miasta, jedna destynacja”, przygotowana przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną. 

Prace nad kampanią trwały od miesięcy letnich 2020, a w ich wyniku powstał klip promujący 3 wyjątkowe miasta. Ideą przewodnią kampanii jest prezentacja Trójmiasta jako miejsca, w którym dobrze się żyje jego mieszkańcom oraz pokazanie kilku pomysłów na to jak  spędzać tu czas przez cały rok.

Kampanią i klipem chcemy pokazać, jak wiele Gdańsk, Sopot i Gdynia  mają wspólnie do zaoferowania – co najmniej trzy razy więcej niż gdziekolwiek indziej.

Osią kampanii jest strona internetowa, dostępna pod adresem www. trojmiasto.pomorskie.travel, a jej głównym elementem jest specjalny teledysk, do którego obejrzenia serdecznie zapraszamy: https://www.youtube.com/watch?v=1viW2CqZVLY

Teledysk został nakręcony przez zespół Poland By Locals i Smooth Ads Studio, a piosenkę do niego specjalnie na potrzeby kampanii stworzył zespół Lady Killer wraz z Piotrem Spychałą i Arkadiuszem Tyda

 Lojalnie uprzedzamy, że piosenka na długo zostaje w głowie – ale o to nam właśnie chodziło. Mamy też wielką nadzieję, że całość zachęci przede wszystkim młode osoby (ale nie tylko) do odwiedzania Trójmiasta w tegoroczne wakacje.

Dodatkowo, w teledysku możecie Państwo zobaczyć migawki z powstawania specjalnego, trójmiejskiego muralu, który znajduje się w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej 295. Grafikę stworzył gdański artysta Piotr Jaworski, bardziej znany pod pseudonimem Tuse, autor rozlicznych malowideł ulicznych zdobiących całe Trójmiasto. Mural uwiecznia elementy charakterystyczne dla wszystkich naszych miast, które razem tworzą przecież niepowtarzalne miejsce na mapie naszego kraju. I ten fakt chcemy bardzo naszą kampanią podkreślić.

Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcecie Państwo dzielić się dalej wynikiem naszej pracy i pokazać mieszkańcom całej Polski, jak dobrze można spędzić czas w Trójmieście. Co najmniej trzy razy lepiej, niż gdziekolwiek indziej:
https://www.facebook.com/pomorskie.travel/posts/5579225105452664


W tworzeniu kampanii wzięli udział:

Gdański Archipelag Kultury – Plama 

Międzynarodowe Targi Gdańskie 

Cyfrowe.pl

Jakub i Dominika Waśniewscy Film Studio 

FilmLot Grzegorz Marciniak 

Miasto Gdynia 

Agencja Follow The Steps 

BART – Bałtycką Agencja Artystyczna 

Titos i TUSE – Piotr Jaworski 

PORT Gdynia 

Gdynia Container Terminal S.A.

Baltic Container Terminal Gdynia

Magdalena Tiunajtis 

Adam Szóstek 

Stacja Sopot Restauracja 

Bartosz Pieczyński 

Aeroklub Gdański 

Dream Ballon 

Water Show Gdańsk

Zespół Lady Killer 

Studio Nagrań Custom 34

Kandelabry Pub Gdynia 

IronMan – firma Sport Evolution

Hipodrom Sopot 

Malva Models 

Krzysztof Salwarowski Photography

Muzeum Narodowe Gdańsk 

Jacek Piotrowicz 

Agnieszka Mazur

Pomorska Kolej Metropolitarna 

Zdunek KMJ Gdańsk

Baltic Sail Gdańsk 

Fundacja Gdańska

Arek Brzęczek 

Beunos Dreams 

Stary Warsztat – zakład bursztynniczy 

Mateusz Włoch 

Sebastian Kornath 

Premium Jachting 

SKM – Szybka Kolej Miejska 

Piotr Spychała 

Arkadiusz Tyda 

Daria Suprun 

Szkoła Tańca SlasaClub https://salsaclub.pl

Polityka Prywatności
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna © 2018
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna