Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna

  • krytyka kulinarna slider 1
    Przewodnik Krytyki Kulinarnej po Pomorskim już dostępny


National Geographic Traveler w Pomorskim

1

W dniach 01 – 07.09.2021r. Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna we współpracy z Zagranicznym Ośrodkiem Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie i przy wsparciu lokalnych partnerów organizuje wizytę studyjną holenderskiego dziennikarza, Kevina van Huët https://kevinvanhuet.com/ dla National Geographic Traveler. Wizyta ma na celu promocję Regionu Pomorskiego oraz ciekawych miejsc i atrakcji z nim związanych.                                                                                                                                          

W związku z tym dziennikarz odwiedzi Gdańsk (Europejskie Centrum Solidarności, Olivia Star, Garnizon Kultury), Sopot i Gdynię (Muzeum Emigracji), jak również będzie eksplorował Kaszuby Północne (Słowiński Park Narodowy), Południowe (Kaszubski Park Etnograficzny, Rezerwat Przyrody „Kamienne Kręgi” w Odrach) i Żuławy (Zamek w Malborku, Żuławski Park Historyczny, Mały Holender).

Z uwagi na aktywny charakter wizyty, gość będzie mógł skorzystać z oferty rowerowej, a także poznać Gdańsk z kajaka, udając się na 2-godzinną wycieczkę po rzece Motławie.

Dopełnieniem wizyty dziennikarza będzie bogata oferta kulinarna regionu Pomorskiego, jaką proponują partnerzy Pomorskie Prestige.

National Geographic Traveler to prestiżowy magazyn o podróżach, ukazujący się w druku w nakładzie 50.000 egzemplarzy. Jest to jeden z dwóch największych magazynów turystycznych w Holandii. Oprócz wysokiego nakładu, National Geographic posiada największy prestiż i rozpoznawalność. Jest to wiodący tytuł na światowym rynku prasy turystycznej, stawiający bardzo wysokie wymagania, zarówno jeśli chodzi o starannie dobrany materiał zdjęciowy jak i treść i wymowę tekstów. Oprócz grona wiernych czytelników magazynu, zrzesza także szeroką społeczność korzystającą z portalu oraz newslettera i social mediów National Geographic.

Zamieszczenie ogłoszeń, artykułów i postów na portalach National Geographic gwarantuje nie tylko dotarcie do szerokiego grona odbiorców, ale także najwyższą jakość zamieszczanego materiału.

Kampania National Geographic Digital Nomad jest unikalnym projektem na rynku holenderskim. Pozwala na połączenie podróży prasowej z szeroko zakrojoną kampanią w mediach. Digital Nomad to swoista marka, bardzo rozpoznawalna przez Holendrów, mająca dużą renomę i ciesząca się zainteresowaniem czytelników.  W ramach kampanii przewidziane są także publikacje w druku w National Geographic Traveler, czyli w piśmie turystycznym o największym nakładzie i największej rozpoznawalności na rynku.

Planowana kampania dotrze do grona 495.000 osób zainteresowanych podróżami, kulturą i historią, posiadających wyższe niż średnie zarobki na rynku holenderskim.

Polityka Prywatności
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna © 2018
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna