• Już wkrótce kolejna edycja Incoming Poland


Promocja regionu przed 7,5 milionową widownią

Niji-iro Jean

W sierpniu Pomorskie odwiedziła ekipa producentów telewizyjnych realizujących materiał filmowy dla japońskiej telewizji Kasai TV. Przygotowany na podstawie wizyty materiał został z sukcesem wyemitowany 23 września.

Program „Niji-iro Jean” – „Tęczowa Jane”, na potrzeby którego realizowano materiał, to program skierowany do rodzin, którego celem jest promocja turystyki. Prowadzony jest na żywo, a w czasie emisji zaproszeni goście oraz prowadzący dodają swoje spostrzeżenia i komentarze. O jego popularności świadczy fakt, że program emitowany jest od ponad dziesięciu lat, każdego tygodnia prezentując kolejne miasto oraz okolice, ich najciekawsze zakątki i najpiękniejsze widoki. Wszystko co należy zobaczyć, gdzie pójść, co zjeść, czego spróbować polecane jest przez lokalnych mieszkańców.

W tym odcinku widzom japońskim zaprezentowano Gdańsk,  Muzeum Bursztynu praz ulicę Mariacką, Sopot, Centrum Promocji Regionu w Szymbarku oraz Kościerzynę.

Materiał w dużej mierze koncentrował się na tematyce bursztynu oraz folklorze kaszubskim.

Prezentacja regionu w tym programie to wyjątkowa okazja na promocję Gdańska i Kaszub przed ponad 7 500 000 widownią. To bardzo efektywna forma promocji, jako że Japończycy coraz więcej i częściej podróżują do Europy. Przykładają oni dużo uwagi do nowe i ciekawe destynacje, a także na łatwość podróżowania a rekomendacje znacząco wpływają na wybór miejsca wypoczynku.

Pomorski odcinek programu obejrzeć można poniżej:

Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna © 2017
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna