• Pomorskie w mediach – podsumowanie organizacji wizyt studyjnych w pierwszym półroczu 2017


Nowe wydanie +48 Magazine

Nowe wydanie +48Magazine

 

Miło nam  poinformować, iż kolejna, norweska edycja +48 Magazine dotarła bezpiecznie do Wydawcy. Dystrybuowana będzie wraz z miesięcznikiem Reiselyst bezpośrednio do mieszkań prenumeratorów wraz z kwietniowym numerem. Dodatkowo część nakładu otrzymają również klienci premium banku DNB Nord i właściciele kart American Express z okręgu Oslo/Bergen/Trondheim/Stavanger. Również sieć hoteli Thon z Oslo udostępni gazetę w pokojach superior dla swoich gości. Łączny nakład to 15 tys. egz., zasięg czytelnictwa szacujemy jednak na ok 50 tys. odbiorców. Dodatkowo uruchomiona zostanie kampania online.

Kwietniowy dodatek +48 poprzedziła emisja reklamy layoutowej w Reiselyst, w której mocno skupiliśmy się na wyeksponowaniu Gdańska – Gdyni i Sopotu jako rekomendowanej destynacji 2017. Niebawem ukaże się także artykuł w magazynie lotniskowym Oslo-Thorp, który powstał na bazie nawiązanych kontaktów w ramach styczniowego workshopu Travel Match /link aktywny http://www.prot.gda.pl/skandynawski-poczatek-roku/ / Dopinane są również warunki współpracy z norweskim stowarzyszeniem blogerów Nordic TB, z którym zrealizowana został podróż studyjna dla 4 blogerów owocująca bardzo dobrymi ale przede wszystkimi zasięgowymi relacjami.

Skandynawia, a w szczególności Norwegia już od kilku lat objęta jest szerszymi działaniami marketingowymi. Przyjęta strategia, jak i konsekwentnie prowadzone działania komunikacyjno – promocyjne pozytywnie wpływają nie tylko na wizerunek i postrzeganie regionu ale owocują stale rosnącym udziałem turystyki przyjazdowej. Tylko w ubiegłym roku w ramach połączeń lotniczych do Gdańska ze Szwecji i Norwegii odprawiono ponad pół miliona pasażerów.

PROT © 2016
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna