Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna

  • Karol Okrasa z Pomorskie Prestige
    Sezon jesienno-zimowy w pomorskim z Karolem Okrasą


#ratuJEMYgastro #PomorskieAktywne czyli akcje wspierające dla restauratorów

na strone prot 1

Jesień przyniosła nowe obostrzenia związane z COVID – 19, według których lokale gastronomiczne nie mogą prowadzić działalności stacjonarnej – możliwe jest tylko zamawianie jedzenia na wynos. Dlatego niezbędne jest wsparcie swoich ulubionych lokale, zamawiając jedzenie na wynos lub z dowozem do domu.

Branża gastronomiczna jest ważnym filarem tworzącym tożsamość regionu, dlatego województwo pomorskie wspiera lokalną gastronomię łącząc siły i wspierając ogólnopolską akcje hasztagową #ratuJEMYgasto oraz podkreślając jej regionalny charakter poprzez #PomorskieAktywne. Akcja ma na celu zachęcanie społeczności do korzystania z usług lokalnych restauracji. Warto przy tym pamiętać, aby w miarę możliwości zamawiać jedzenie bezpośrednio z lokalu z pominięciem pośredników. A jeżeli nie możemy sobie pozwolić na regularne zamawianie potraw, wesprzyjmy restauratorów dobrym słowem w mediach społecznościowych. Czasami wystarczy „like” albo pozytywny komentarz pod zdjęciem ulubionego dania, aby nasi znajomi dowiedzieli się, jakie miejsca polecamy.

#PomorskieAktywne to projekt realizowany przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną i jej partnerów. Ich celem jest promocja bezpiecznego korzystania z pomorskiej oferty turystycznej w czasie pandemii Covid-19.

W ramach kampanii wspierającej branże gastronomiczną #PomorskieAktywne postawiono na współpracę z lokalnymi mediami i blogerami kulinarnymi oraz promocję online. Kampanię rozpoczęła emisja artykułu na największym, lokalnym portalu informacyjnym trójmiasto.pl, w którym przedstawiono aktualną ofertę restauracji partnerskich projektu pomorskie prestige. W kolejnej fazie na stronach Pomorskie Prestige oraz Pomorskie Travel powstała baza pomorskich restauracji z dostępną ofertą dowozową. Artykuł promocyjnie wspierany jest na blogach i social media takich blogerek jak: strawberriesfrompoland.pl, najedzone.pl oraz dusiowakuchnia.pl jak i forum na fb Gdzie zjeść w Trójmieście, która liczy 8 tys. członków (pasjonatów kulinariów).

Działania będą komunikacyjnie dopełniane kampaniami online.

Jak wspierać branże gastronomiczną w czasie pandemii?

  1. Zamawiaj bezpośrednio z lokalu.
  2. Odwiedzaj ulubione kawiarnie i kupuj kawę na wynos z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.
  3. Wspieraj ulubione miejsca w mediach społecznościowych, używaj hasztagów akcji. Dzięki temu zyskają nowych klientów.
  4. Działaj lokalnie – wspieraj okoliczne kawiarnie i restauracje.


 




Polityka Prywatności
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna © 2018
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna