Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna

  • online slider
    Online Marketing 2018. Podsumowanie


Eksploracja smaków Pomorskiego w ramach projektu #Polognam

frederkca kerskmoni

W dniach 14-16.05.2019 realizowana będzie kulinarna wizyta studyjna w regionie pomorskim dedykowana włoskim mediom. Wizyta jest elementem kampanii promocyjnej na rynku włoskim o nazwie #Polognam – zasmakować w Polsce, realizowanej przez Polską Organizację Turystyczną.

Kampania promocyjna Polski na rynku włoskim ruszyła w maju, jej kluczowym tematem jest turystyka gastronomiczna i promocja terytorium poprzez pryzmat tradycji kulinarnych i produktów lokalnych.  Hasłem przewodnim kampanii jest #Polognam, czyli gra słów od „Polonia” (Polska) i „gnam”, czyli odpowiednik polskiego „mniam”, wyrażającego aprobatę dla smaku jakiegoś dania. Kampania potrwa do końca lipca 2019 roku i połączy elementy social media, influencer i content marketingu, zwracając się do szerokiego grona odbiorców internetu we Włoszech, gdzie w zeszłym roku zainteresowanie podróżami o charakterze enogastronomicznym wzrosło o aż 86%, czyniąc z turystyki kulinarnej kluczowy element planowania oferty turystycznej przyjazdowej i wyjazdowej.

W ramach kampanii, oprócz trzymiesięcznej komunikacji w mediach społecznościowych ZO POT w Rzymie (FB @poloniatravel, Instagram @polonia.travel.it), na portalach wysokozasięgowych dotyczących podróży i gastronomii, odbędzie się także w dniach 14-21 maja blog tour do Gdańska, Warszawy i Krakowa, w którym weźmie udział influencerka Federica Piersimoni, znana jako @federchicca, specjalizująca się w tematach podróży i kulinarnych, oraz Giulio Rossi, założyciel jednego z najchętniej odwiedzanych portali kulinarnych we Włoszech ricettedellanonna.it oraz dziennikarz dla najpopularniejszych portali podróżniczych, takich jak Turisti per Caso, ilturista.info czy PaesiOnLine.
W trakcie blog touru Federica ugotuje razem z miejscowymi szefami kuchni dania regionalne i zainicjuje tym samym konkurs na food reportera wśród śledzących ją użytkowników, którzy będą mieli za zadanie replikować polskie dania i dzielić się swoimi efektami pod hashtagiem #Polognam. Zwycięzca pojedzie do Polski, dzieląc się później swoimi doświadczeniami w mediach społecznościowych.

Partnerami projektu są: Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna, Stołeczne Biuro Turystyki i Urząd Miasta Krakowa.

Zapraszamy do śledzenia kampanii pod hashtagiem #Polognam, #poloniatravel i #visitpoland #pomorskietravel #pomorksieprestige #pomorskie #flytogdansk i na mediach społecznościowych: FB @poloniatravel, Instagram @polonia.travel.it @pomorskietravel @pomorskieprestie

Polityka Prywatności
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna © 2018
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna