Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna

  • polonia wow
    #poloniaWow, włoscy influencerzy zachwycą się Pomorskim


Wakacyjne kampanie internetowe

landing page2

W okresie wakacyjnym PROT przeprowadził dwie internetowe kampanie reklamowe, których podstawą były landing page’e. Landing page to tzw. strona lądowania; pojedyncza, odpowiednio zoptymalizowana strona docelowa. Ruch na stronach generowany był przez reklamy Google Ads (sieć wyszukiwania i display) oraz posty w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram).

Celem pierwszej kampanii była promocja atrakcji turystycznych Borów Tucholskich – między innymi tras kajakowych, szlaków rowerowych oraz miejsc, które warto odwiedzić w razie nie pogody. Użytkowników informowano również o pracach porządkowych, które trwają w rejonie Borów po zeszłorocznej nawałnicy. Odbiorcy byli następnie kierowani na tematyczne podstrony portalu Pomorskie.travel.

Użytkowników, którym wyświetlano reklamy prowadzące do tego landing page’a można podzielić na kilka grup. Pierwszą są osoby, które wpisały w sieci wyszukiwania Google odpowiednie słowa kluczowe, między innymi atrakcje bory tucholskie”, „bory tucholskie rowery”, „”kajaki bory tucholskie”. Drugą grupą byli użytkownicy z listy remarketingowej pomorskie.travel. Tej grupie użytkowników wyświetlano reklamy banerowe. Trzeci zbiór to targetowani użytkownicy Facebooka.

W trakcie kampanii landing page zanotował blisko 2300 odwiedzin internautów, co przełożyło się na ponad 1100 sesji na portalu Pomorskie.travel

Drugą kampanią internetową przeprowadzoną przez PROT była promocja najnowszego wydania +48Magazine na rynku szwedzkim. Podobnie jak w pierwszym przypadku ruch na tym landing page’u kierowany był z reklam Google w sieci wyszukiwania (wybrane słowa kluczowe), a także reklam displayowych i Facebooka. Wszystkie te reklamy targetowane był na mieszkańców Szwecji zainteresowanych podróżami.

Następnie użytkownicy byli przekierowywani do strony z magazynem. Odbiorcy na landing’a mieli także możliwość uzyskać informacje o pomorskich kulinariach, zakupach oraz tematyce slowlife.

Strona ta zanotowała ponad 600 odwiedzin, a współczynnik odrzuceń strony wyniósł 59%

 

Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna © 2017
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna