• Konkurs na najlepszy Produkt Turystyczny województwa pomorskiego


Tydzień regionu pomorskiego na rynku włoskim

Pomorskie w Polonia.travel

 

Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Rzymie w ramach akcji Wirtualny Festiwal Regionów na swoich profilach społecznościowych (Facebook i Instagram) przeprowadził akcję x16Polonia, której celem była promocja polskich miast i regionów oraz zwrócenie uwagi potencjalnego turysty na wszelkiego rodzaju atrakcje oraz wydarzenia kulturalne, w jakich mógłby uczestniczyć. W okresie od 26 czerwca do 02 lipca okazję na promocję we Włoszech miało Pomorskie. PROT wykorzystał tę możliwość przygotowując treści, które umieszczone zostały na fanpage’u Polonia.travel (https://www.facebook.com/poloniatravel), profilu Instagram (https://www.instagram.com/poloniatravel/) oraz stronie https://www.polonia.travel/it. Materiał ten to w sumie kilkadziesiąt zdjęć, artykuł na stronę www oraz opisy postów na Facebook, z zakresu związanego ze strategią promocji regionu pomorskiego na rynkach zagranicznych oraz wytycznymi włoskiego ZOPOTu. Jest to przekrojowy opis najciekawszych atrakcji i miejsc regionu, wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych oraz pomorskich tradycji kulinarnych.
Łączny zasięg kampanii przekroczył ponad 260 tys. odbiorców.

 

PROT © 2016
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna