Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna

  • Karol Okrasa z Pomorskie Prestige
    Sezon jesienno-zimowy w pomorskim z Karolem Okrasą


Pomorskie w Google AdWords

670 1

 

Żyjemy w dobie wszechobecnego Internetu, e-makreting staje się coraz popularniejszy, a według prognoz już w 2018 roku wydatki na reklamy w sieci mają wyprzedzić te na reklamę telewizyjną. Dlatego we wrześniu rozpoczęliśmy kampanię reklamową Google Adwords w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej na świecie, mającą na celu promocję regionu pomorskiego oraz jego atrakcji w sezonie jesienno-zimowym, a wszystkie stworzone reklamy prowadzą do różnych kategorii na stronach pomorskie.travel oraz pomroskie-prestige.eu.

Działania skupiają się na kampaniach w sieci wyszukiwania Google oraz kampanii remarketingowej, która polega na wyświetlaniu reklamy tylko tym osobom, które odwiedziły już wybrane strony internetowe. W tym przypadku użytkownikowi, który odwiedził www.pomorskie.travel lub www.pomorskie-prestige.eu pojawiać się będą reklamy tych stron. Takie działania pozwalają dotrzeć do osób w jakimś stopniu zainteresowanych już turystyczną ofertą pomorskiego.

culinary
Część reklam dotyczyła ogólnego pozycjonowania hasła pomorskie. W tym przypadku funkcjonowały reklamy dla takich fraz jak „pomorskie zwiedzanie”, „pomorskie ciekawe miejsca”. W grupach reklam dla wybranych regionów (Trójmiasto, Kaszuby, Bory Tucholskie) promowane frazy to między innymi: „Kaszuby ciekawe miejsca”, „Trójmiasto co zobaczyć” czy też „Gdynia zwiedzanie”. Reklamy te prowadziły do odpowiednich kategorii na stronie pomorskie.travel i cieszyły się największą popularnością w całej kampanii. Z kolei druga część dotyczyła oferty prestige, a promowane frazy to „pomorskie spa”, „Kaszuby spa”, „Gdańsk restauracje”. Reklamy z tej części kampanii prowadziły na stronę pomorskie.prestige.eu, do kategorii z partnerów.

sopot-zima

Kampania jest stale optymalizowana, a współczynnik klikalności CTR (ang. Click Through Ratio) w reklamy przekracza 5%, co jest dobrym wynikiem biorąc pod uwagę średnią dla tego wskaźnika w branży turystycznej, która wynosi 2,18% (dane z www.wordstream.com). Ten pięcioprocentowy CTR przekłada się na kilka tysięcy dodatkowych odwiedzin na stronach pomroskie.travel i pomorskie-prestige.eu. Zalety reklamy internetowej takie jak interaktywność, relatywnie niski koszt, elastyczność oraz dostęp do wybranych grup odbiorców pozwala dotrzeć do wielu nowych osób i dać im impuls do odwiedzenia regionu nie tylko w wysokim sezonie turystycznym, ale także jesienią i zimą.

spa-w-trojmiescie atrakcje-trojmiasta

 

 

 

Polityka Prywatności
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna © 2018
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna