• Konkurs na najlepszy Produkt Turystyczny województwa pomorskiego


Pomorskie na wizji czyli wizyta ekip filmowych z Izraela i Japonii

sopot-na-stone

W drugiej połowie sierpnia Pomorskie odwiedzą dwie ekipy telewizyjne realizujące programy turystyczno-lifestylowe. Region pomorski z roku na rok notuje coraz większą liczbę turystów z rynków izraelskiego oraz japońskiego. Realizowane w tym roku materiały telewizyjne pozwolą z ofertą regionu dotrzeć do ponad 10 mln widzów.

Doceniając potencjał rynku izraelskiego, w związku z nowo otwartymi bezpośrednimi połączeniami lotniczymi, PROT realizować będzie wizytę izraelskich filmowców. W dniach 21-24 sierpnia materiał pt. „Open skies” , dotyczący najciekawszych współczesnych miejsc wypoczynku realizować będzie ekipa Keshet TV. Trzydziestominutowy materiał kierowany będzie do izraelskiej publiczności zainteresowanej podróżami i poszukującej ciekawych destynacji pełnych atrakcji.

W ramach programu zaprezentowane zostaną najważniejsze atrakcje Gdańska, Sopotu i Gdyni, w tym oferta gastronomiczna, kulturalna oraz spa. Planowana data emisji materiału to listopad 2017. Wartość rynkowa materiału szacowana jest na ponad 70 000 złotych.

Na potrzeby rynku japońskiego realizowana będzie wizyta ekipy telewizyjnej Kansai TV. Program informacyjno-rozrywkowy, w ramach którego powstanie 30 minutowy reportaż,  dotrze we wrześniu 2017 do ponad 8 milionów telewidzów w całej Japonii. Materiał skierowany do młodych odbiorców zawierać będzie relacje z najciekawszych atrakcji Trójmiasta, w tym obiektów kultury, ale także ukaże atrakcje regionu- zamki, walory naturalne oraz folklor.  Region pomorski, w związku z coraz łatwiejszymi sposobami podróżowania, cieszy się coraz większą popularnością na rynku japońskim. Ogromnymi atutami są zamki, wspaniała architektura Gdańska i unikalna atmosfera nadmorskich miejscowości oraz bursztynowe dziedzictwo regionu.

Współpraca z mediami z perspektywicznych dla Pomorza rynków już w najbliższej przyszłości przynieść może wymierne efekty w postaci wzrostu liczby odwiedzających region a także wydłużenia sezonu turystycznego.

 

PROT © 2016
Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna